Forum www.mrmkolobrzeg.fora.pl Strona Główna www.mrmkolobrzeg.fora.pl
Forum Młodzieżowej Rady Miasta Kołobrzeg
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Statut

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.mrmkolobrzeg.fora.pl Strona Główna -> Statut
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ada




Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 1:58, 10 Sty 2010    Temat postu: Statut

Uchwała Nr XLVIII/619/06
Rady Miejskiej w Kołobrzegu
z dnia 22 lutego 2006 r.


w sprawie nadania statutu Młodzieżowej Rady Miejskiej w Kołobrzegu.


Na podstawie art.5b ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz.1591 z późn.zm.) oraz § 8 ust. 3 Statutu Miasta Kołobrzeg (załącznik do uchwały Nr XVIII/236/04 z dnia 4 marca 2004 r. Rady Miejskiej w Kołobrzegu w sprawie uchwalenia Statutu Miasta Kołobrzeg Dz.Urz.Woj.Zachodniopomorskiego z 2004 r. Nr 26, poz.480) Rada Miejska w Kołobrzegu uchwala:


Statut
Młodzieżowej Rady Miejskiej w Kołobrzegu

Rozdział I
I. Postanowienia ogólne

§ 1. Statut Młodzieżowej Rady Miejskiej w Kołobrzegu określa zasady działania, cele i zadania Młodzieżowej Rady Miejskiej w Kołobrzegu.

§ 2. Użyte w Statucie Młodzieżowej Rady Miejskiej w Kołobrzegu sformułowania oznaczają:
1) Statut – Statut Młodzieżowej Rady Miejskiej w Kołobrzegu,
2) Rada – Młodzieżową Radę Miejską w Kołobrzegu,
3) Przewodniczący – Przewodniczącego Młodzieżowej Rady Miejskiej w Kołobrzegu,
4) Wiceprzewodniczący – Wiceprzewodniczącego Młodzieżowej Rady Miejskiej w Kołobrzegu,
5) Sekretarz – Sekretarza Młodzieżowej Rady Miejskiej w Kołobrzegu,
6) Skarbnik – Skarbnika Młodzieżowej Rady Miejskiej w Kołobrzegu,
7) Radny – Radnego Młodzieżowej Rady Miejskiej w Kołobrzegu,
8) Prezydium – Prezydium Młodzieżowej Rady Miejskiej w Kołobrzegu,
9) Komisja – Komisję Młodzieżowej Rady Miejskiej w Kołobrzegu,
10) Przewodniczący Komisji – Przewodniczącego Komisji Młodzieżowej Rady Miejskiej w Kołobrzegu.
11) Organizacja Młodzieżowa - organizacja działająca na terenie Kołobrzegu o charakterze apolitycznym.

§ 3. Rada jest organem niezależnym o charakterze społecznym od poglądów politycznych i religijnych, których Rada nie może artykułować na posiedzeniach w formie agitacji.

§ 4. Siedzibą Rady jest miasto Kołobrzeg.

§ 5.1. Rada może prowadzić stałą współpracę z innymi organizacjami młodzieżowymi, instytucjami publicznymi oraz innymi instytucjami działającymi na rzecz młodzieży na mocy porozumienia określającego zasady współpracy.
2. Prezydent Miasta wyznacza opiekuna Młodzieżowej Rady Miejskiej i określa jego zadania.

Rozdział II
II. Tryb wyboru

§ 6.1. Kadencja Rady trwa 2 lata.
2. Wybory do Rady odbywają się we wrześniu.
3. Rada składa się z Radnych wybieranych na zasadach wskazanych w Ordynacji
Wyborczej, stanowiącej załącznik do uchwały.
4. Postanowienia ust. 1-3 nie mają zastosowania do pierwszej kadencji Rady, która
upłynie z końcem roku szkolnego 2005-2006. Na pierwszą kadencję Samorządy Uczniowskie gimnazjów i szkół ponadgimnazjalnych z terenu miasta Kołobrzeg delegują do Rady co najmniej jednego kandydata.

§ 7.1. Na pierwszym posiedzeniu Rada wybiera ze swego grona:
1) Przewodniczącego,
2) Wiceprzewodniczącego,
3) Sekretarza,
4) Skarbnika.
2. Osoby, o których mowa w ust. 1 stanowią Prezydium Rady.

Rozdział III
Cele i zadania

§ 8. Młodzieżowa Rada Miejska w Kołobrzegu przedstawia problemy i potrzeby młodzieży wobec władz samorządowych oraz innych organów i instytucji oraz ma charakter konsultacyjny.

§ 9. Celem działania Rady jest:
1) reprezentowanie interesów młodzieży miasta Kołobrzeg;
2) obrona praw i godności uczniów;
3) inspirowanie działań w zakresie życia kulturalnego dla młodzieży miasta Kołobrzeg oraz organizowanie przedsięwzięć w tej dziedzinie;
4) poszerzanie udziału młodzieży w życiu społecznym gminy;
5) proponowanie rozwiązań problemów dotyczących młodzieży i współudział w ich realizacji;
6) współpraca z innymi organizacjami młodzieżowymi na terenie powiatu, województwa, kraju i zagranicy, a w szczególności: z Samorządami Uczniowskimi oraz innymi Młodzieżowymi Radami Miasta;
7) inicjowanie wymiany zagranicznej pomiędzy organizacjami młodzieżowymi z miast partnerskich.

§ 10. Do zadań Rady należy:
1) inicjowanie działań dotyczących życia młodych ludzi w mieście Kołobrzeg;
2) wspomaganie interesujących i pożytecznych przedsięwzięć młodzieży w mieście Kołobrzeg;
3) zgłaszanie wniosków i postulatów do władz samorządowych, państwowych oraz innych instytucji publicznych;
4) opiniowanie projektów uchwał dotyczących młodzieży w mieście Kołobrzeg;
5) rozwijanie międzyszkolnych struktur samorządowych;
6) propagowanie idei samorządności oraz społeczeństwa obywatelskiego;
7) podejmowanie wspólnych działań z organizacjami młodzieżowymi w celu realizacji celów statutowych.

§ 11. Do właściwości Rady należy:
1) stanowienie o kierunkach działania Rady;
2) przyjmowanie sprawozdań z działalności Przewodniczącego;
3) podejmowanie uchwał i innych rozstrzygnięć w sprawach zgodnymi z celami statutowymi.

§ 12. Do zadań Prezydium należy w szczególności:
1) przygotowywanie projektów uchwał, wniosków, apeli, stanowisk, opinii;
2) opracowanie planu wydatków finansowych;
3) opracowanie planu pracy Prezydium.

§ 13. Do zadań Przewodniczącego należy w szczególności:
1) kierowanie bieżącymi sprawami Rady;
2) organizowanie pracy Prezydium;
3) reprezentowanie Rady na zewnątrz;
4) zwoływanie sesji Rady;
5) przygotowywanie porządku obrad;
6) przewodniczenie obradom;
7) wnioskowanie o powołanie i odwołanie członków Prezydium;
8) składanie Radzie sprawozdań z działalności Prezydium w okresie międzysesyjnym;
9) czuwanie nad terminowością realizacji planów pracy Rady.

§ 14. Do zadań Wiceprzewodniczącego należy w szczególności:
1) zastępowanie Przewodniczącego w razie jego nieobecności;
2) wspieranie Przewodniczącego w wypełnianiu przez niego powierzonych mu zadań.

§ 15. Do zadań Sekretarza należy w szczególności:
1) prowadzenie dokumentacji Rady;
2) sporządzanie protokołu z sesji Rady, posiedzeń Komisji oraz Prezydium.

§ 16. Do zadań Skarbnika należy w szczególności:
1) przygotowanie materiałów i analiz niezbędnych do opracowania planu wydatków finansowych;
2) nadzorowanie realizacji planu finansowego;
3) informowanie Prezydium i Rady o zrealizowanych wydatkach finansowych.

§ 17. Wydatki związane z funkcjonowaniem Rady mogą być finansowane:
1) w ramach budżetu miasta Kołobrzeg;
2) darowizn;
3) innych źródeł.

III. Rozdział IV
Zasady działania

§ 18.1. Delegat uzyskuje mandat Radnego po złożeniu ślubowania, o treści:
„Ślubuję uroczyście pracować dla dobra i pomyślności kołobrzeskiej młodzieży, działać zawsze zgodnie ze Statutem oraz uchwałami Młodzieżowej Rady Miejskiej w Kołobrzegu, godnie i rzetelnie reprezentować ludzi młodych, troszczyć się o ich sprawy oraz nie szczędzić sił dla wykonywania zadań Rady ”; (można dodać słowa): „Tak mi dopomóż Bóg”.
2. Ślubowanie, o którym mowa w ust. 1 zostaje złożone na pierwszej sesji, w której uczestniczy delegat.

§ 19.1. Radni winni uczestniczyć czynnie w sesjach Rady i pracach Komisji, do których zostali wybrani.
2. Radni mają obowiązek utrzymywania stałej więzi z wyborcami w szczególności poprzez:
1) konsultowanie spraw wnoszonych pod obrady Rady;
2) propagowanie zamierzeń i dokonań Rady;
3) informowanie społeczności o swojej działalności w Radzie;
4) przyjmowanie wniosków wyborców.
3. Radni, którzy są delegatami do Ogólnopolskiej Federacji Młodzieżowych Rad Miejskich zobowiązani są składać na bieżąco sprawozdania z działalności.

§ 20. Radny ma prawo:
1) wnioskować o umieszczenie w porządku obrad Rady lub Komisji spraw, które uważa za pilne i uzasadnione;
2) przedkładać własne projekty uchwał i innych postanowień w zgodzie ze statutem;
3) uczestniczyć w posiedzeniach innych Komisji, niż te, do których został wybrany, bez prawa do głosowania.

§ 21.1. Radni potwierdzają swoją obecność na sesjach i posiedzeniach Komisji podpisami na liście obecności.
2. Radny winien usprawiedliwić swoją nieobecność na sesji i Komisji składając stosowne, pisemne wyjaśnienie Przewodniczącemu.

§ 22.1. Radni ponoszą odpowiedzialność przed wyborcami za udział i wyniki pracy Rady.
2. Przewodniczący dokonuje okresowych ocen pracy Radnych, a w razie uchybień zwraca Radnym uwagę.

§ 23.1. Radny otrzymuje dokument podpisany przez Przewodniczącego, w którym stwierdza się pełnienie funkcji Radnego.
2. Dokument stwierdzający pełnienie przez Przewodniczącego jego funkcji podpisuje Wiceprzewodniczący.

§ 24. Inicjatywa uchwałodawcza przysługuje:
1) prezydium;
2) komisji;
3) radnym.

§ 25.1. Rada obraduje na sesjach:
1) zwyczajnych – w ilości potrzebnej do wykonywania zadań Rady, nie rzadziej niż raz na kwartał;
2) nadzwyczajnych – zwoływanych na wniosek Prezydium lub 1/5 składu Rady w sprawach istotnych i niecierpiących zwłoki.
2. Sesje mogą mieć charakter uroczysty lub tematyczny.

§ 26. Sesje zwołuje Przewodniczący, podając miejsce, dzień i godzinę rozpoczęcia sesji, a także proponowany porządek obrad.

§ 27.1. O terminie, miejscu i porządku obrad Rady powiadamia się jej członków najpóźniej na pięć dni przed terminem obrad.
2. Zawiadomienie o terminie, miejscu i przedmiocie obrad Rady powinno być podane do publicznej wiadomości.
3. O posiedzeniach Rady zawiadamiani są każdorazowo Radni Rady Miejskiej w Kołobrzegu.

§ 28. Sesje Rady oraz posiedzenia Komisji są jawne.

§ 29.1. Radni mogą obradować i podejmować uchwały w obecności co najmniej połowy składu Rady (quorum).
2. Sesja odbywa się na jednym posiedzeniu.
3. Uchwały podejmuje się większością głosów w obecności, co najmniej połowy składu Rady.

§ 30.1. Sesję otwiera, prowadzi i zamyka Przewodniczący, a w jego zastępstwie Wiceprzewodniczący.
2. Po otwarciu sesji Przewodniczący stwierdza na podstawie listy obecności prawomocność obrad.
3. Radny może wystąpić z wnioskiem o zmianę porządku obrad.
4. Radni w trakcie sesji mogą składać wnioski.

§ 31.1. Przewodniczący prowadzi obrady według ustalonego porządku, otwierając i zamykając dyskusję nad każdym z punktów.
2. Przewodniczący udziela głosu wg kolejności zgłoszeń, może także w uzasadnionych przypadkach udzielić głosu poza kolejnością.

§ 32.1. Przewodniczący czuwa nad sprawnym przebiegiem obrad.
2. Jeżeli temat lub sposób wystąpienia albo zachowania Radnego zakłócają porządek obrad, Przewodniczący przywołuje Radnego do porządku, a w skrajnych przypadkach może mu odebrać głos i prosić o opuszczenie sali obrad, nakazując odnotowanie tego w protokole.
3. Przewodniczący może udzielić głosu osobie spośród publiczności.

§ 33.1. Sesje są protokołowane przez Sekretarza Rady, a w razie jego nieobecności przez protokolanta wyłonionego spośród Radnych.
2. Protokół powinien zawierać:
1) numer, datę i miejsce odbywania sesji oraz wskazywać numery uchwał;
2) stwierdzenie prawomocności posiedzenia;
3) uchwalony porządek obrad;
4) przebieg obrad, a w szczególności treść wystąpień oraz i innych rozstrzygnięć;
5) przebieg głosowania z wyszczególnieniem liczby głosujących „za”, „przeciw” oraz „wstrzymujących się”;
6) podpis Przewodniczącego i osoby sporządzającej protokół;
7) do protokołu dołącza się listę obecności Radnych oraz odrębną listę gości, teksty przyjętych uchwał, złożone na piśmie usprawiedliwienia osób nieobecnych i inne dokumenty;
8) protokół z poprzedniej sesji winien być udostępniony Radnym do osobistego zapoznania się, co najmniej na jeden dzień przed terminem obrad.
3. Radni mogą zgłaszać poprawki do protokołu, a o ich uwzględnieniu decyduje Rada.

§ 34.1. Rada na sesji podejmuje:
1) uchwały;
2) wnioski;
3) apele;
4) stanowiska;
5) opinie.
2. W uchwałach Rada rozstrzyga sposoby rozwiązania spraw będących przedmiotem obrad.
3. W sprawach społecznych Rada podejmuje apele, zajmuje stanowiska lub wyraża opinie.
4. Uchwały Rady publikowane są na stronie internetowej Rady oraz w specjalnej broszurze informacyjnej.
§ 35.1. Uchwały Rady powinny zawierać w szczególności:
1) datę i tytuł;
2) treść merytoryczną;
3) określenie organu, któremu powierza się wykonanie uchwały;
4) termin wejścia w życie;
5) uzasadnienie jej podjęcia.
2. Uchwałę podpisuje Przewodniczący.
3. Uchwały numeruje się uwzględniając numer sesji.
4. Uchwały są ewidencjonowane i przechowywane wraz z protokołami.
5. Rejestr uchwał prowadzi Sekretarz.

§ 36.1. W głosowaniu biorą udział radni.
2. Głosowanie jest jawne.
3. Głosowanie odbywa się przez podniesienie ręki.
4. Wyniki głosowania ogłasza Przewodniczący.

§ 37.1. Komisje Rady podejmują czynności objęte zadaniami Rady.
2. Rada powołuje Komisje stałe.
3. Komisje mogą odbywać wspólne posiedzenia i podejmować współpracę z komisjami innych rad.
4. Pracami Komisji kieruje Przewodniczący Komisji powołany przez Radę.
5. Radny może być członkiem jednej Komisji.
6. Przewodniczący Komisji przedstawia Radzie roczny program pracy Komisji celem jego
zatwierdzenia, a także sprawozdania z rocznej działalności.


IV. Rozdział V
Postanowienia końcowe


§ 38. Zmiany statutu dokonywane są w trybie jego nadania.

§ 39. Wykonanie uchwały powierza się Prezydentowi Miasta Kołobrzeg.

§ 40. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.





Przewodniczący
Rady Miejskiej w Kołobrzegu

Janusz Gromek






Załącznik do uchwały
Nr XLVIII/619/06 Rady Miejskiej w Kołobrzegu

Ordynacja Wyborcza
do Młodzieżowej Rady Miejskiej w Kołobrzegu



§ 1. Ordynacja Wyborcza określa zasady i tryb wyboru Radnych do Młodzieżowej Rady Miejskiej w Kołobrzegu.

§ 2.1. Radnym Młodzieżowej Rady Miejskiej zwany dalej „Radnym” może być każdy uczeń szkoły wymienionej w załączniku nr 1 do Ordynacji Wyborczej.
2. Radni wybierani są przez uczniów szkół w głosowaniu tajnym i bezpośrednim.

§ 3.1. Szkoły dzielone są na Okręgi Wyborcze, których wykaz zawarty jest w załączniku nr 1 do Ordynacji Wyborczej.
2. Na każdy Okręg Wyborczy przypada ustalona liczba mandatów.

§ 4.1. Wybory zarządza ustępujący Przewodniczący Młodzieżowej Rady Miejskiej w Kołobrzegu w terminie nie później niż 2 miesiące przed upływem kadencji Młodzieżowej Rady Miejskiej w Kołobrzegu.
2. Za przeprowadzenie wyborów odpowiedzialna jest 5 osobowa Miejska Komisja Wyborcza. Ustępujące Prezydium Młodzieżowej Rady Miejskiej powołuje osoby do komisji.
3. Komisja ze swego grona wybiera przewodniczącego oraz sekretarza.
4. W pracach Komisji nie może uczestniczyć kandydat na Radnego.
5. Wybory powinny być przeprowadzone najpóźniej 3 tygodnie od daty zakończenia się kadencji ustępującej Rady.

§ 5. Miejska Komisja Wyborcza informuje pisemnie szkoły o terminie przeprowadzanych wyborów, najpóźniej na 4 tygodnie przed ich datą oraz przygotowuje wykaz Okręgów Wyborczych wraz z ich numeracją, które zawarte są w załączniku nr 1 do Ordynacji Wyborczej.

§ 6.1. Za organizację wyborów w danym gimnazjum bądź szkole ponadgimnazjalnej odpowiedzialna jest Okręgowa Komisja Wyborcza, której skład osobowy określa Miejska Komisja Wyborcza.
2. Samorząd Uczniowski przedstawia proponowany skład osobowy Okręgowej Komisji Wyborczej wraz z zaznaczeniem osoby, która będzie pełniła funkcję Przewodniczącego Komisji.
3. Okręgowa Komisja Wyborcza składa z 3 osób.
4. Osoby wchodzące w skład Komisji Wyborczych tracą członkostwo w Komisji z dniem wyrażenia zgody na kandydowanie do Rady.
5. Okręgowe Komisje Wyborcze w poszczególnych Okręgach Wyborczych ustalają godzinę rozpoczęcia i zakończenia wyborów w ramach ustalonego czasu przez Miejską Komisję Wyborczą oraz informują ją o swojej decyzji.

§ 7. Kandydaci na Radnych powinni zgłosić swoją chęć udziału w wyborach do przewodniczącego Samorządu Uczniowskiego.


§ 8.1. W przypadku, kiedy w ciągu 14 dni od daty ogłoszenia wyborów do Rady w danym Okręgu Wyborczym nie zgłoszono żadnego kandydata lub zgłoszono tylko jednego, wówczas Okręgowa Komisja Wyborcza niezwłocznie informuje wyborców danego Okręgu oraz Miejską Komisję Wyborczą o zaistniałej sytuacji. Nie poinformowanie uczniów oraz Miejskiej Komisji Wyborczej w ciągu 2 dni o zaistniałej sytuacji, uniemożliwia szkole wydelegowanie do Rady swoich reprezentantów.
2. Jeżeli w danym Okręgu Wyborczym, pomimo postępowania, o którym mowa w ust. 1, nadal pozostaje tylko jeden kandydat, wówczas kandydata uważa się za wybranego, jeżeli w głosowaniu uzyska więcej głosów „za” niż „przeciw”.

§ 9. Kampania wyborcza rozpoczyna się z dniem jej ogłoszenia przez Miejską Komisję Wyborczą.

§ 10. Prowadzenie agitacji w dniu wyborów jest zakazane.

§ 11.1. Karty do głosowania przygotowują Okręgowe Komisje Wyborcze.
2. Głosujący może otrzymać tylko jedną kartę do głosowania.
3. Głosujący stawia w pustym polu, przy nazwisku kandydata, którego popiera
znak " X ".
4. Liczba nazwisk zaznaczonych na karcie (znaków " X ") nie może być większa niż liczba mandatów w danym okręgu, która pozostaje do obsadzenia.
5. Karty puste należy uznać za ważne, ale bez dokonania wyboru.
6. W przypadku głosowania w Okręgu, o którym mowa w § 8 ust. 2, wyborca głosuje na kandydata, stawiając znak „X” w kratce oznaczonej słowem „TAK” przy nazwisku kandydata. Postawienie znaku „X” w kratce oznaczonej słowem „NIE” przy nazwisku kandydata oznacza, że jest to głos ważny oddany przeciwko wyborowi kandydata na Radnego.

§ 12.1. Mandat Radnego uzyskują osoby, które uzyskały największą ilość głosów.
2. W przypadku uzyskania przez kandydatów na Radnych najwyższej, równej ilości głosów, Okręgowa Komisja Wyborcza w porozumieniu z Miejską Komisją Wyborczą w ciągu 3 dni przeprowadza kolejne wybory. Na kartach do głosowania umieszcza się jedynie nazwiska tych kandydatów.

§ 13.1. Niezwłocznie po zakończeniu głosowania Komisja przystępuje do obliczania jego wyników.
2. Z przeprowadzonego głosowania, Okręgowa Komisja Wyborcza sporządza protokół, który powinien zawierać:
3. Liczbę osób uprawnionych do głosowania,
4. Liczbę wydanych kart do głosowania,
5. Liczbę oddanych głosów,
6. Liczbę głosów oddanych na poszczególnych kandydatów,
7. Liczbę głosów nieważnych,
8. Liczbę głosów ważnych bez dokonania wyboru,
9. Nazwiska i imiona osób wybranych na Radnych.
10. Protokół podpisują wszyscy członkowie Okręgowej Komisji Wyborczej i podają wyniki
głosowania do wiadomości wyborcom, w sposób zwyczajowo przyjęty w danym okręgu.
11. Powyższy protokół wraz z kartami do głosowania powinien być przekazany Miejskiej Komisji Wyborczej w dniu wyborów.

§ 14. W przypadku, gdy Okręg Wyborczy nie ma swojej reprezentacji w Radzie, Młodzieżowa Rada Miejska Kołobrzeg może ogłosić wybory uzupełniające na zasadach określonych w Ordynacji Wyborczej. Wyborów uzupełniających nie ogłasza się w przypadku, gdy do końca kadencji Rady pozostało nie więcej niż 6 miesięcy.

§ 15.1. Wygaśnięcie mandatu Radnego Rady następuje wskutek zrzeczenia się mandatu lub po skreśleniu z listy uczniów szkoły, mającej siedzibę na terenie miasta.
2. Radny, który nie przestrzega Statutu Rady i nie wywiązuje się ze swoich obowiązków, może zostać pozbawiony mandatu przez wyborców z okręgu, którego został wybrany na podstawie uchwały Młodzieżowej Rady Miejskiej w Kołobrzegu. Zasady i tryb podejmowania niniejszej uchwały określa Statut Rady.

§ 16. Jeżeli obsadzenie mandatu byłoby niemożliwe z powodu braku kandydatów z danego Okręgu Wyborczego mandat ten pozostaje nie obsadzony.

§ 17. Protesty związane z przebiegiem wyborów, ustaleniem ich wyników można zgłaszać do Miejskiej Komisji Wyborczej w ciągu 7 dni od daty zakończenia głosowania. Po tym terminie protesty nie będą rozpatrywane.

§ 18. Miejska Komisja Wyborcza 14 dni po wyborach na podstawie protokołów Okręgowych Komisji Wyborczych ogłasza w formie zwyczajowo przyjętej wyniki wyborów. Decyzja Miejskiej Komisji Wyborczej wchodzi w życie z dniem jej ogłoszenia. W przypadku wyborów uzupełniających przeprowadzonych w trybie § 15 Ordynacji, wyniki wyborów wchodzą w życie z dniem ogłoszenia.

§ 19. Sesję nowo wybranej Młodzieżowej Rady Miejskiej w Kołobrzegu zwołuje i prowadzi Przewodniczący Rady ustępującej kadencji. Sesja ta zwoływana jest nie wcześniej niż 14 i nie później niż 28 dni od daty uprawomocnienia się wyników wyborów do Rady. Jeśli zwołanie Sesji przez Przewodniczącego ustępującej kadencji nie będzie możliwe, wówczas Sesja zwoływana jest przez Przewodniczącego Miejskiej Komisji Wyborczej, a w dalszej kolejności przez Przewodniczącego Rady Miejskiej w Kołobrzegu.

§ 20. Zmiany Ordynacji Wyborczej dokonywane są w trybie jej nadania.























Załącznik nr 1 do Ordynacji Wyborczej Młodzieżowej Rady Miejskiej w Kołobrzegu



Wykaz okręgów wyborczych w wyborach do Młodzieżowej Rady Miejskiej w Kołobrzegu


L.p. V. Szkoła Numer okręgu wyborczego Liczba wybieranych Radnych
1. Zespół Szkół Ekonomiczno-Hotelarskich im. Emilii Gierczak 1 2
2. Zespół Szkół Mechanicznych im. Bolesława III Krzywoustego 2 2
3. Zespół Szkół Morskich 3 2
4. Zespół Szkół Ogólnokształcących im. Mikołaja Kopernika 4 2
5. Zespół Szkół im. Henryka Sienkiewicza 5 2
6. Gimnazjum nr 1 6 2
7. Zespół Szkół nr 2 7 2
8. Gimnazjum nr 3 8 2
9. Zespół Szkół Społecznych nr 1 9 1
10. Zespół Szkół Społecznych nr 2 10 1
11. Zespół Szkół 11 1


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.mrmkolobrzeg.fora.pl Strona Główna -> Statut Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin